آدرس:

تهران، خیابان آزادی، انتهای خیابان اسکندری شمالی، شماره 144

تلفن تماس:

برای ارسال سریع مرسولات اتوبوس را انتخاب کنیم یا هواپیما؟

برای ارسال سریع مرسولات اتوبوس را انتخاب کنیم یا هواپیما؟

صنعت حمل نقل درطول زمان دستخوش تغییرات بسیاری شده است، در حال حاضر این صنعت جزو عوامل بسیار تاثیر گذار در زمینه فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی کشورها می باشد. به علاوه تاثیرات این صنعت بر صنعت گردگشری را نیز نمی توان نادیده گرفت. به طور کلی در پی  گسترش صنعت حمل و نقل در دنیا صنایع مختلف رشد خارق العاده ای داشته اند. روش های بسیار زیادی برای ارسال سریع مرسولات در صنعت حمل و نقل وجود دارد که می توان از جمله آن ها به حمل و نقل هوایی و زمینی اشاره کرد.

در این مطلب ما قصد داریم با معرفی شرکت حمل و نقل راه آسمان آبی و بررسی روش های حمل و نقل در این شرکت شما را با صنعت حمل و نقل آشنا سازیم. پس در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر همراه ما باشید!

 

خدمات شرکت

شرکت راه آسمان آبی یکی از فعال ترین شرکت های حمل و نقل در ایران بوده که ارسال سریع مرسولات را انجام می دهد. در راه آسمان آبی دو روش حمل و نقل زمینی و هوایی برای جابه جایی مرسولات وجود دارد.

هر کدام از این روش ها دارای مزایا و معایب خاص خود می باشند. افراد برای ارسال مرسولات خود می توانند با دریافت مشاوره رایگان سریع ترین روش را برای ارسال بسته های خود مورد استفاده قرار دهند. لازم به ذکر است شرکت حمل و نقل راه آسمان آبی با ارائه سرویس DOOR TO DOOR یا همان سرویس درب به درب توانسته رضایت های مشتریان را بدست آورد.

سرویس DTD از جذاب ترین سرویس هایی است که شرکت های حمل و نقل می توانند به مشتریان خود ارائه کنند. در سرویس درب به درب شرکت حمل و نقل بسته ها و کالاهای مورد نظر مشتریان را از محل مورد نظر آن ها تحویل گرفته، و بعد از بسته بندی های لازم و ارائه مشاوره در مورد انتخاب روش حمل و نقل آن را به دست گیرنده می رساند.

بهتر است بدانید مرسوله با سلامت کامل به محل مورد نظر فرستنده تحویل داده می شود. این سرویس کاملا اطمینانی بوده و بسته های ارسالی فرستنده در امنیت کامل خواهند بود.

در ادامه با ارائه توضیحات جامع و کامل در مورد حمل هوایی و زمینی می توانید برای ارسال سریع مرسولات خود مناسب ترین روش حمل و نقل را توسط شرکت راه آسمان آبی انتخاب کنید.

نحوه ارسال بسته ها از طریق پایانه اتوبوس رانی

نحوه ارسال بسته از طریق پایانه های اتوبوس رانی

حمل و نقل زمینی یکی از رایج ترین روش های موجود در صنعت حمل و نقل می باشد.

لازم به ذکر است که در شرکت راه آسمان آبی برای ارسال سریع مرسولات از طریق روش زمینی از پایانه های اتوبوس رانی کمک گرفته می شود. برای ارسال بار با پایانه های اتوبوس رانی قوانینی وجود دارد که به شرح زیر می باشند:

  • وزن هر مرسوله بیشتر از 40 کیلوگرم نباشد.
  • در صورت عدم استفاده از روش درب به درب یا همان تحویل در محل گیرنده باید در طی 72 ساعت مرسوله خود را از پایانه های اتوبوس رانی تحویل بگیرد.
  • مسئولیت اشتباه در تکمیل مشخصات فرم ارسال بار تنها به عهده فرستنده است و شرکت حمل و نقل هیچ مسئولیتی در این زمینه نخواهد داشت.
  • سایز بار باید چیزی حدود ۱۰۰*۱۵۰*150 باشد.
  • حمل خوراکی های بو دار و فاسد شدنی در پایانه های اتوبوس رانی ممنوع است.
  • حمل محصولات ممنوعه نیز مانند روان گردان ها، مواد مخدر، کالاهای قاچاقی، اسحله و… توسط پایانه های باربری قابل انجام نیست.

نحوه ارسال با هواپیما

نحوه ارسال با هوایما

حمل و نقل هوایی روشی بسیار سریع برای جابه جایی و ارسال مرسولات است. این روش حمل و نقل و جابه جایی کالا را از طریق هواپیما انجام داده و با توجه به پیشرفت صنعت هوایی می توان گفت پیشرفته ترین روش حمل و نقل در دنیا می باشد. حمل هوایی را می توان برای جابه جایی کالاهای متفاوتی چون لوازم بهداشتی و دارویی، موبایل، لوازم جانبی موبایل، جواهرت و وسایل گران قیمت، وسایل صنعتی بزرگ و موارد بسیاری دیگر مورد استفاده قرار داد.

لازم به ذکر است که روش حمل هوایی نسبت به زمینی هزینه بیشتری داشته و معمولا هزینه ارسال مرسولات به کمک این روش بسته به حجم، وزن و نوع بیمه ای که برای آن استفاده می شود متفاوت می باشد.

کدام را انتخاب کنیم؟

در بالا به خوبی توضیح دادیم که حمل و نقل زمینی و هوایی در شرکت راه آسمان آبی چگونه انجام می شود. حال با بررسی مزایا و معایب این دو روش حمل و نقل برای ارسال سریع مرسولات و تحویل در محل، تصمیم گیری برای شما راحت تر خواهد بود.

  • مزایا و معایب حمل هوایی

در این روش حمل امنیت بسیاری زیادی در مقابل دزدی بار وجود دارد و امنیت مرسولات تا زمانی که به دست گیرنده برسند تضمین می شود. روش حمل هوایی سریع ترین روش برای جابه جایی کالاها بوده و با استفاده از آن می توان در برخی از هزینه های جانبی که در روش های حمل و نقل دیگروجود دارد، صرفه جویی کرد.

از معایب این روش نیز می توان به هزینه بالای ارسال مرسولات و محدودیت در حجم و وزن کالاها اشاره کرد.

  • مزایا و معایب حمل زمینی

هزینه پایین حمل انواع مرسولات، ارائه خدمات به نقاط مختلف کشور از مزایای قابل توجه روش حمل زمینی توسط شکت راه آسمان آبی است. به علاوه این این روش نسبت به روش های دیگر انعطاف یذیری بیشتری دارد؛ همچنین روش حمل زمینی مناسب ترین روش برای جابه جایی کالاها در فواصل بسیار کوتاه هستند و از امنیت بالایی نیز در حمل مرسولات برخوردارند.

در مقابل نیز این روش محدودیت ها و معایبی دارد. برای مثال آب و هوا تاثیر بسیار زیادی روی این روش حمل و نقل می گذارد؛ چرا که در صورت نامناسب بودن شرایط آب و هوایی وضعیت جاده ها ممکن است برای رانندگی مساعد نباشد. به علاوه تصادفات جاده ای نیز خطری است که هر لحظه در کمین بوده و نمی توان آن را نادیده گرفت. معمولا روش حمل زمینی برای فواصل طولانی مناسب نیست؛ چرا که سرعت آن بسیار کمتر از روش حمل با هواپیما می باشد و در این زمینه بهتر است که از حمل هوایی استفاده شود.

 

سخن آخر

همانطور که در بالا نیز گفته شد صنعت حمل و نقل یکی از مهم ترین صنایع در جهان بوده که روی اقصاد، فرهنگ و وضعیت اجتماعی کشورها تاثیرات بسیار زیادی گذاشته است. در این مطلب سعی کردیم با بررسی دو روش مهم حمل و نقل در دنیا شما را برای ارسال سریع مرسولات خود راهنمایی کنیم. برای استفاده از هر کدام از روش های بالا تنها کافی است از طریق شرکت حمل و نقل راه آسمان آبی اقدام کرده و از خدمات و مزایای شرکت بهره مند شوید. در صورت تمایل به کسب آگاهی بیشتر یا یافتن پاسخ سوالات دیگر خود می توانید از مشاورین این شرکت حمل و نقل کمک بگیرید.

در پایان از همراهی شما صمیمانه سپاسگذاریم

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.